Ny leksak och frukostmums!

 
 
Hejsan och atjoo! :)
 
Nyser och nyser idag och känner mig lite stockad i näsan...blä, jag som sett så fram emot ett träningspass ikväll. Nå, vi får väl se hur det framskrider under dagen. Snart dags för att göra lunch och så ska jag och Ted åka till simhallen med Teds kusin och hennes mamma.
 
Igår blev det ett snabbt besök till grannstaden och jag köpte mig en ny kamera. En lite bättre och lite dyrare än de jag haft tidigare. Nu får jag vara försiktig med den här! Jag är faktiskt väldigt intresserad av fotografering, dock är jag inte alls bra på det ;) Meeeen man kan ju lära sig! Lite mer motiverande nu med en kamera som tar bra och skarpa bilder!
 
Här testade jag den på dagens frukost, som var en overnightoats toppad med banan, tinade blåbär och jordgubbar, jordnötssmör, solrosfrön och riven kokos.
 

Har snöat in mig på overnight oats just nu, men det är ju bara så gott! :) Här är en annan jag åt för någon dag sen :)
 
 
Overnight oats med hallon, kiwi, mandlar, chokladjordnötssås, kokosflarn och riven kokos.
 
Chokladjordnötssås: Blandade ca 1 msk chokladjordnötssmör (ekologiskt) med lite mandemjölk till en rinnigare konsistens och värmde lite i mikron. Mums, kallt som möter varmt, I like <3
 
Och så 2 random bilder från igår...bara för att!
 

Bakar nyttig äppelpaj till lördagsfilmen...(Bounty hunter)
 
 
Ha det bra och NJUUUT av söndagen så mycket ni bara kan!!


Kommentarer
Sarah

Åh vilken snygg soffa! Varifrån e den? :)

Svar: Tack :) Den e från Sotka!
Madde

2014-10-01 @ 18:29:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0