Hemma igen!

 
Hemma igen och det känns skönt :) Man börjar ju så lätt sakna sina älsklingar ;) Men en riktigt bra helg har vi haft jag och Nina! Lugnt och skönt och inte planerat något utan bara tagit dagen "som den kommer" :)  Shoppat, ätit gott, pratat och umgåtts! Vad är bättre än det? :D
 
Ingen kamera hade jag med, tog några enstaka bilder med telefonen, men de försvann av ngn mystisk anledning :S
 
 
 
Idag ska jag till tandläkare och tandhygienist på årskontroll plus har ett hem att reda upp, så blir bara en snabb hälsning det här :)
 
Kan ju visa vad jag shoppat i alla fall!
 
 
Kängor från Din sko, som är lite smutsiga redan efter at ha använt dem igår :)
 
 
En blus från Cubus och stickad tröja + sockor från Gina Tricot. (köpte även en ny sminkväska från Gina.)
 

Och så lite nyttigheter från Coop såklart ;) Till rfukost idag blev det 2 stekta ägg och Pauluns granola med mullbär och kardemumma, bananskivor och cashewmjölk :) Mums!
 
Och Ted fick  2 st Angry birds - boxerkalsonger som han beställt + lite godis :)
 
Ha en fin vecka!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0