Sovrummet

Where the magic happens ;) Som det brukar sägas på mtv ;)
 
Nå, men i alla fall tänkte jag visa vårt sovrum för det är typ det enda rummet i vårt hus som är helt färdig, eller helt och helt...Ska ha upp något på väggarna ännu och kanske trycka i en byrå med ! Köket och matsalen har jag ju visat, men jag suger ännu på karamellen, för jag vill ju visa rummen när de börjar vara så när som klara :) Badrummet snart färdigt ;)
 
Ja, här är vårt sovrum då! Älskar verkligen tapeten som ser ut som brädor och stegen! :) En tavelhylla med tavla och ljuslyktor ska upp ovanför sängen så småningom.
 

Hittade splitternya zebramönstrade påslakan och dynvar i skåpet, fått av mamma någon gång, tror jag! Blev så fint så. Skrynkliga, direkt ur förpackningen, meeen det löser sig efter några nätter :)
 
Tevlig lill-lördag på er! <3
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0