Onsdag med jobb, husmanskost, seg kvinna och Bodypump.

Onsdag kväll redan, jag undrar vart tiden flyger iväg! Sitter här med en hoppande liten kille i famnen och ska snart iväg på body pump. Trots att soffan veeerkligen lockar ;) Men jag vill ju få in 1 träningspass inne i veckan och 1 på helgen ( = 2 i veckan), så slappa får jag gör imorgon kväll efter jobb :) Har dock besök av min mor då och om T ännu är febrig imorgon sa hon övernatta här och sköta honom på fredag då jag är i jobb.
 
Dock vet jag att så fort jag står där i salen med alla träningsglada folk och musiken börjar och jag har stången i händerna, så njuter jag verkligen! <3 Och den sköna känslan efteråt!!
 
Idag har jag laddat upp med riktig husmanskost! Nam!
 
 
Kvällens middag blev hemgjorda köttbullar och stuvade makaroner ( blev sugen då jag såg Emma lagat det häromdagen ;) ), försöker äta så lite gluten som möjligt då jag upplever att min mage reagerar på det samt att jag väldigt ofta känner mig trött. Jag vet inte om det är så, men ska försöka komma mig iväg och kolla upp det.  Det är ju ändå väldigt vanligt. Jag är övertygad om att gluten inte är bra för någon faktiskt. Men det var inte det jag skulle skriva om idag ;)
 
Hur gjorde jag denna måltiden glutenfri då?
 
------------några timmar senare---------------------
 
Ja, den frågan måst jag ge svar på imorgon för  nu har jag kommit hem från träningen, ätit, nattat och duschat,  och vill bara sooova nu! Jobb imorgon kl 8! Nati nati!
 
Ger er istället en bild på 2 söta marsvin vi sköter denna vecka så länge husse och matte är på Rhodos :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0