Positiv inför nya året

 
Åh vad dagarna går och jag hinner inte riktigt med bloggen :) Nåväl, det nya året rullar på och jag ser fram emot vad som komma skall. Känner mig jättejätte POSITIV!  Jag börjar jobba heltid i minst tre månader nu och vi ska flytta in i vårt HUS om x antal månader och jag har börjat äta paleokost för det mesta, fått tillbaka träningsmotivationen och därmed fått massa positiv ork och energi och lagt upp flera mål/drömmar jag ska sträva mot! Inte för att allt kommer lyckas kanske detta år, men inom 5 år i alla fall hoppas jag på! Varför bara snurra på i samma ekorrhjul när man kan göra livet mer än fantastiskt? Du är din egen lyckas smed! Nu ska jag bara göra saker jag tycker är KUL!!!! :) Här är ett visinbord jag knåpat ihop med mina drömmar! Detta har jag som bakgrund på datorns skrivbord för att dagligen påminna mig om vart jag e påväg :)
 
 
 
Igår blev det lunch hos pappsen i Vasa och på hemvägen besök hos Sarah och Markus och lilla Edvin. Jag och Sarah ska göra hårförlängning på varandra snart ngn dag bara jag kan bestämma mig för färgen, håller ju på att låta det blonda växa ut för att istället bara ha ljusa slingor.  Så det e lite knepigare nu att bestämma mig hur jag ska ha det... Men det är i all fall en av mina s.k. drömmar, varit så länge. Att få ett långt och tjockt hår! Måste alltid klippa det när det börjar bli långt p.g.a att det blir slitet och sen är det så tunt och flygigt. Jajja, det ska bli så roligt att få pröva, har ju haft clip-on löshår tidigare, men ORKA sätta dit och ta bort...känns inte på "riktigt".
 
Idag har jag och Annika varit på promenix och jag visade henne vårt hus :) Och ikväll har jag varit på Kettlebells på gymmet och lekt Teddyboy, som nu skall nattas och jag ska kika Revenge, M är och bygger! : )En bra helg om du frågar mig :)
 
 
Här e en bild från min och Mattis datenight förra lördagen :) Blev kebab :P, bowling i Kokkola och ett vinglas på O´Learys :) Riktigt nice <3 Jag fick nytt rekord på bowlingen. 139 poäng!! ;) Tyckte jag var bra gjort iaf ;)
 
Får tacka Vörå bowlinghall för all träning i ungdomen.. Tack Börje för tipsen ;) Håll tummen pekande rakt fram och fokusera på pilarna typ är ngt som jag minns :) Oj vad vi bowlade mkt där med vännerna förr :)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0