Ledig måndag

Goddagens!
 
Oj vad tiden gått fort idag, fast jag inte gjort så mycket. Usch hade så sjuk hals igår kväll att jag hade svårt att somna. men vi tog inte morgon förrän 8-tiden Ted och jag ändå, så :)
 
Gjorde en så god frukost! En len banankräm med god topping, som jag inspirerats av, på Emmas blogg.
Mixade 1 fryst banan i bitar med 1 dl silkestofu och 1/2 dl kokosmjölk. Mums!
 

 
Toppade den med hallon, blåbär, min hemgjorda nöt-och frömusli och ekologiskt chokladjordnötssmör!
 
Städat LITE till, bytt sängkläder och lite annat, duschat och gick ut i snön med Ted en stund och via affären. Köpte mat och pepparkaksformer så vi får baka härhemma! :) Självständighetsdagen snart ;) Då skall det bakas pepparkakor!
 
Nu sover Ted och jag har varit i telefon det mesta av den tiden, tycker jag. Måste få städat lite till efter han vaknat och fått lite mellis, för nu blev det så att jag ska jobba resten av veckan i alla fall, då en liten olycka inträffat på jobbet idag. Det blir nog bra, vill ju ändå jobba så mkt som möjligt i.o.m husbygget och allt! Har mkt ledigt i nästa vecka också, så det behövs ju verkligen! Tråkigt dock för den drabbade såklart :/ Nina, som skulle komma på onsdag, får komma och hälsa på nästa vecka eller nåt istället!! Saaknar ju :) Min kära studiekamrat som jag kom så nära under studietiden och har äntligen flyttat tillbaka till Österbotten (Vasa) efter att ha bott i Esbo flera år.
 
 
Jag och Nina. SKÅL ;) (guud vilken fjortisbild haha! Nåja, är ju ca 4 år sen ändå:P Hjälp vad tiden går!)
 
By the way, så blir det faktiskt lite såna där aktiviteter på lördag ;) Jejj :D Inte varje helg för den här småbarnsmamman om man säger så!
 
KRAM
 


Kommentarer
Linda

Ja tror i er min hand tidee på bildn.. ;) Ska noo bli kul på lödan mä lite partaj. :)

2013-11-25 @ 15:56:25
Nina

Ja kommer ihåg hede kvälle :D fint skrivet nu blev ja glad. Jeee snart kommer ja o häls på :D

2013-11-25 @ 19:54:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0