Gott nytt år!!!

Önskar er alla ett riktigt gott nytt år! Idag har jag jobbat 7- 14.30 och har en febersjuk liten son som gråter om nättena, så man är sådär lagom trött. Ted har 38,6 grader feber just nu och vi har därför beslutat oss för att stanna hemma ikväll. Hade haft både barnvakt (om han varit frisk) och fest att gå på. Meen inga sura miner, träffade ju vänner i fredags och så var vi ju ute i lördags jag och Matti, åt ute, bowlade i Kokkola och tog ett vinglas på O´learys :)
 
Och dessutom nattar Matti Ted just nu och jag ska ställa i ordning lövbiff med kryddsmör och klyftpotatis samt en kokos-citronpannacotta på det! Och öppna en flaska rött :)  Hungrig som bara den! ;)
 
Sen ska vi mysa framför tv:n och "planera" kommande år! :D Sen tänker jag somna nån gång efter 00.00...
 
Ha det bra och fira lugnt!! Vi hörs nästa år! <3
 
Nyår 2012/2013
 
 
Nyår 2013/ 2014
 
 
Oj vad det här året gått fort!! Och mycket som har hänt. Ser så mycket fram emot 2014,vad som helst kan hända :) (P.s. Ted ska ha mössa på inomhus hela tiden just nu haha! )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0