Snabb fredagspizza!

Nu e det fredagsmyyys ;) Jovars, lillen har nyss somnat och här sitter vi föräldrar utslagna i soffan med varsin laptop i famnen. Vilka romantiker ;)
 
Kom hem lite före 18 idag efter jobb och lite matinköp och var superhungrig, så det fick bli en snabb och enkel fredagsmiddag. Var sugen på pizza så det fick bli tortilla-pizza. Ofta tänkt tanken på att prova, men inte fått tummen ur förrän ikväll. Och det blev mycket gott! Det var inte sista gången detta lagades hemma hos oss, kan jag lova :)
 
Superenkelt! Bara att ta fram tortillabröd och smeta på lite tomatpuré/tomatsås och lägga på valfri pizzafyllning och in i ugnen tills osten smält.
 
 
 
 
 
En med korv och ost och en med kebab, röd paprika, rödlök och ost.
Ni kanske kan gissa vilken som var min och vilken Teds? :P Jag åt 2 st btw ;) = MÄTT! )
 
Trevlig helg! Själv har jag inga planer mer än ett träningspass imorgon bitti kl.10.00! Skönt så ibland. Kanske pyssla på här i vårt nya hus, har fortfarande mycket att reda upp! Trivs så otroligt bra, att bygga nytt var nog det bästa vi gjort :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0