Måndagsupdate, vårfeelis och drömmar

 
Måndag och ny vecka har kört igång. Ytorna ska bli klara på bygget denna vecka enligt min tidsoptimistiska sambo. Vi får väl se ;) Annars så friskförklarade jag Ted nu och han har varit på dagis idag, riktigt pigg å kry, sa dom.  Jag slutade halv två idag och eftersom Ted låg och sov middag på dagis då, så passade jag på att ta en kort tripp in till stan och köpte en ny vårhalare åt honom, bäst att göra det i tid, för de brukar gå åt FORT! Och våren ser ut att komma tidigt i år. Inte mig emot :) Och så handlade jag lite förnödenheter, hämtade från dagis och så iväg till rådgivningen. Två-årsgranskning en månad i förväg, men det gick det med! Fast han grät sig igenom hela besöket, suck :P
 
 
 
Såhär vårfin kommer teddisen vara i sin nya halare som vi köpte för pengen som morfar skickade. Tack MOFFA för min nya halare, säger Ted. (Vet ju att du läser här :) )
 
Imorgon jobba till halv fem och kl fem personalmöte. På onsdag eftermiddag efter jobbet får vi middagsgäst! Min kära vän Nina! :) Ska bli så roligt att träffas <3 to-fre jobba till 17. Så denna vecka ser ut att bara svischa förbi!
 
Men nu är det nattningsdags och lite kvalitetstid för mor och far!
 
Recept på ett nyttigt och gott knäckebröd kanske kommer ikväll. Eller imorgon, vi får se ;) Har tagit upp träningen igen så då blir jag mycket mer motiverad till att äta hälsosamt! :) Har haft en liten svacka och usch vad dåligt man mått av för mycket kolhydrater och socker. Trött som tusan och magen har krånglat. Nu är det slut med det! Ja mår så bra då jag får äta på MITT sätt! Helt otroligt vad nyttig kost kan göra.
 
Jag har länge drömt om att gå en kostrådgivarkurs och få driva kostrådgivning på nätet. Det är ett så stort intresse för mig. Jag har inte vetat hur jag ska få till det, de ordnas mest i Sverige, men plötsligt dyker den allra bästa lösningen upp!!! Men inget är säkert än. Men mer om det en annan gång :D
 
Nati natt från oss <3
 

Inte utanmin tutt!! Räcker inte ens md EN nuförtiden ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0