Instängt och barnrum

Hej hopp!
 
Helgen här återigen och lilla T har varit sjuk hela veckan. En hemsk hosta och feber. Idag visade tempen för första gången lite lägre, 37,3, så det kan ju inte kallas feber. Hoppas det är på väg bort nu då. Det märks att han behöver komma sig till dagis eller ut och leka, han är såå rastlös och gnällig, men jag vågar inte riktigt än...måste få bli helt frisk nu! Såhär kan det ju inte hålla på, tusen tack till farmor som skött 4 dagar av fem denna vecka!!! På måndag ska han till dagis, så det så!
 
Solen skiner idag och jag vill bara uuuut. På en långpromenad eller varför inte en joggingrunda! Meen med pappa på bygget och förkylt/febrigt(?) barn så är man lite fångad inomhus. Tyvärr. Men pappsen har lovat att vi ska gå på café här i eftermiddag hela lilla familjen :) Skönt att slippa ut och lufta sig lite iaf i detta vackra väder!  
 
Igår hade det gått bra framåt på bygget, 4 karlar som jobbat hårt ;) Såå ser ut som att vi kanske kan hålla vår deadline ;) Jippii!
 
Nu tänkte jag klicka hem lite grejer till Teds rum. Finns mkt fint på lekmer.fi. Söta gardiner med moln ( blå eller svart...?) och en vit legoförvaring tänkte jag börja med! :) En säng och en vit, rund matta är redan införskaffat. Sedan återstår en leksaks/bokhylla och ett minibord med ministolar från Ikea...och och och ;) Ja usch vad det är mycket man behöver ännu. Meen man beehöver ju inte köpa allt på en gång. Försöker jag intala mig.
 
 
 
Bilder lånade från lekmer.fi
 
Ha en finfin helg nu allesammans! <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0