Chili choklad

 
Testar den Nya (?) chilichokladen från Marabou som helggotta ;)
 
Smakar vanlig mörk choklad och bränner sen skönt på tungan ;) Blev så nyfiken ju så jag måste testa!  Men jag föredrar nog Fazers vanliga mörka choklad och sen Marabous mintchoklad (mörk choko alltså är det vi talar om!). 70 % mörk choklad är ett stort beroende som jag har...det går ca 2 plattor i veckan ungefär. Ok, värre kunde det ju faktiskt vara. Brukar också ha en sockerfri chokladplatta i kylen för det mesta. Eftersom jag jämt blir sugen på choklad så får jag ju försök ha nyttiga alternativ hemma, annars vet man inte hur det går ;) Med mörk choklad räcker det med ett par bitar så är jag nöjd för stunden, men med vanlig mjölkchoklad blir jag ostoppbar. Därför har jag det nästan aldrig hemma ;)
 
Tror jag knaaappast är ensam om detta "problem".
 
VAD ÄR DET EGENTLIGEN MED KVINNOR OCH CHOKLAD?
 
 
 
That´s why!! ;)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0