Nytt jobb och håååår :)

 
Hej!
 
Idag har jag varit på besök till mitt nya jobb. Ska alltså i minst tre månader jobba som barnträdgårdslärare måndagar och tisdagar. Annars jobbar jag ju på ett annat dagis torsdag och fredag som barnskötare samt har vikarierat mycket, vilket jag även kommer göra onsdagar framöver. Så skönt att veta att man har jobb en tid framåt trots att jag haft väldigt tur och fått vikariera mycket innan med och fått en helt skaplig lön varje månad! Ska bli kul och spännande! Hoppas att jag kommer att trivas på nya stället med. :)
 
Nu måste jag snart ta tag i lite städning och sysslor och ikväll är det personalmöte. Imorgon är det sista lediga dagen på länge, förutom helger, så ska försöka njuta riktigt mycket med min lilla Teddy-plutt <3 Han är så himla söt och härlig just nu :D Pratar så mycket, t.o.m fyra ordssatser!! Mamma laga goda maten...sa han för nån dag sen. Och han pussar och kramar och ska mysa i soffan, leker så bra, skrattar och har sig! Nästan så att tanken på ett syskon börjar kännas lite mera "okej" . Haha! ;) Nä, dra inga förhastade slutsatser nu :) Först ska jag ha flyttat in i vårt hus och varit på nån resa. Punkt. Nog om det....fantasin drog iväg med mig lite nu..Men nog är det härligt med egna barn :) Så länge de är glada och nöjda :P
 
(gammal bild)
 
Nu börjar jag komma underfund med vilken färg på löshåret jag ska ta...Får kanske färga mitt eget lite om det behövs. Men dethär lutar det mot. Är alltså "randigt" , två färger. Kan ju dock se helt annorlunda ut i verkligheten :/
 
 
Bild lånad från Rapunzel.
Snyggt va? :) Är sååå trött på superblont, detta känns mera jag just nu!
 
Inte såhär :) Här hade jag mitt blonda clip-on löshår.En bra lösning för de som har bra med tid ;)
Nej, nu ska ja väcka upp T! Ha en bra vecka:)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0