Fredag, shopping och relax!

 
Hej hallå :) Nu är helgen här och jag välkomnar den med öppna armar. Har varit en lång vecka. Enough said ;)
 
Såg ett par snygga byxor i Lindex skyltfönster på vägen till affären för att handla lite mat efter jobbet. Och vips så kom jag ut med 2 tröjor och ett par byxor ;) Ja, vad kan man. Det var en sån där dag då plagg efter plagg som jag önskat mig bara ploppade upp från ingenstans! Letat såna här svarta byxor  med lite boyfriend-häng där fram och en tröja i den modell som den prickiga, hade helst velat ha en helvit ,men den här var lite mysig ändå, tyckte jag. Och så älskar jag alla navyrandiga tröjor <3 Satt senast idag och talade med min vän och arbetskompis om att jag måste tänka på vart jag lägger alla mina pengar, nu när vi ska köpa så mkt till huset och så, hehe. Nåväl, jag shoppar nog mindre än många andra ändå, minns inte när jag gjorde det senast...hmm? :P Kul med nytt i alla fall!
 
Lite bilder!
 
 
 
Och nu blir det fredagsmys i soffan för mig själv med nåt avsnitt Revenge, (Matti är och dj:ar på högstadiedisco ;) ) sen slocknar jag nog ganska tidigt ikväll kan jag tro :) Kan behöva få sova ut lite för imorgon blir det att vara uppe till sena natten då vi ska på fest !
 
Ha en skön helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0