Sportlov utan snö

Tänkte visa lite livstecken från mig...hej hej! ;)
 
Sportlovsveckan har inletts och jag har faktiskt fått till mitt första träningspass på 1,5 månad ungefär!!! Hur skönt som helst. Blev så taggad på att komma igång igen, men såklart börjar det sticka i halsen idag, så jag får väl ta det lugnt en stund till....farligt att träna med förkylning i kroppen. Men det är ju sååå typiskt! ;) Men jag har saknat träningen så mkt, men haft så fullt upp och varit så trött. Jag behövde en paus bara, landa i det nya jobbet och sådär. Men nu jäklar ;)!! 
 
Själv är jag inte mkt för vintersporter (slalom älskade jag dock som barn och "ung") och inte alls ngn vintermänniska egentligen, fast jag "hållit med" alla som klagat på att det inte finns nån SNÖÖÖ ;) Nog var det härligt i morse (kl 9) då jag åkte till jobbet och solen kikade fram, bar mark och man riktigt kände våren i luften!  Man blir bara så glad <3 Så sportlov utan snö funkar riktigt bra för min del! :) 
 
I helgen fixade jag loppisbord äntligen och hoppas tjäna en liten slant, men mest för att slippa gammalt bråte. Imorgon är jag ledig och då får jag besök av mamsen, sen back to work och på fredag kväll middag med några kompisar! PERFect! Skall även försöka få beställt vårt kök inom denna vecka. Så det är lite vad som händer...
 
Sen har jag massa bilder och recept att dela med mig av...men är ärlig och säger jag orkar inte nu. Kanske imorgon eller en annan dag.
 
En timme i tv-soffan och så säger jag GOD NATT!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0