Byggandet har gått framåt :)

Dags att visa er lite hur långt bygget framskridit. Innertaket håller vi på med som bäst, det är klart i vardagsrummet där det blir slätt tak. I 2 av sovrummen har vi lagt takpanel och det kommer vi göra i resten av rummen förutom hall och kök som också blir slätt, sitter ju som sagt ihop med vardagsrummet.  Dörrar ska på plats nu och golv ska börja läggas i sovrummen åtminstone och badrummet e kaklat. Så vet ni, om ett par månader hoppas vi kunna flytta in!! :D Jag har så länge jag kan minnas drömt om ett  fint egnahemshus, men att jag skulle få det så här fint och bra på alla sätt, det är över mina förväntningar. Jag har så många idéer med inredningen och längtar ihjäl mig efter att få börja pyssla på!!! :D
 
Små glimtar av vardagsrummet:
 
 
Och tamburen :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0