Måndagsinspiration

Hej! Ledig dag idag. I förmiddag har vi varit på stan, åh vad jag blir sugen på att shoppa kläder!;) Men gäller att hålla i pengarna nu för att istället kunna använda dem till att skapa vårt drömhem! Det ger ju mig 10000000 ggr mer lycka än snygga kläder, även om det också är skoj :)
 
Nu har vi fått i oss lite lunch och Teddyboy har somnat, vilket betyder lite morsvila och mammalyx! Var till biblioteket , då vi var ute och lånade en hel hög med inrednings- och matinspiration! (mina absoluta intressen just nu !:) ) Så en kopp kaffe och så mkt läsning jag hinner blir det nu!!! :D
 
 
Sen ikväll är det personalmöte och pysselkväll vid jobbet! Hoppas ni fått en bra start på veckan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0