Krasslig Madde och sovrumsfunderingar ;)

Ja, en hiskelig förkylning bröt visst ut och jag hade knappt nån röst idag (ganska utmanande då man jobbar på dagis kan jag tala om!), täppt i näsan, tjock i huvudet och så den där HALSEN! Men jag har klarat av att hålla uppe humöret ändå :) Har så mkt att vara glad över så inte ens en dunderförkylning kan förstöra för mig just nu!
 
Igår var jag och talade med inredningsplaneraren eller vad man nu ska kalla henne. Inrednings-RÅDGIVARE kanske. Nå men hur som helst, så kom vi lite längre, men också några steg tillbaka. Lilla wc:n planerad, kommer bli så fin, tog inspiration från bostadsmässan vi var på i somras. Ska visa bild sen, måste få in den på datorn bara. Jag blev dock osäker på sovrumstapeten, vi tänkte ta en randig i hela rummet, men nu vill jag ha vita väggar med en fondvägg. Alltså nog kan det vara svårt att bestämma sig! Just nu vill jag ha en tapet från Borås tapeter (tror jag det var) som vi såg på byggmässan i Vasa för några veckor sen. Det finns såna där tapeter som ser ut som tegelväggar eller brädor, sådära "nött" och snyggt! Gäller bara att få min andra hälft att gå med på det ;) Men det ska nog gå bra.
 
Hittade en bild på nåt liknande! HUR coolt/mysigt är inte det här sovrummet?!  Dock ska vårt sovrum gå i vitt och grått som sagt.
 
 
 
Bild lånad från Nordsjö idé och design
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0