Fredagsfeelis ;)

Jajja det har jag minsann! Trots att det var en hel massa stoj och bråk och skrik här innan mr T somnade och Matti har somnat i soffan. Så nu sitter jag uppe ensam vid köksbordet och bloggar. Ahh, skönt med detta lugn :) Vi hann med en god fredagsmiddag i vanlig ordning, underbar kycklinggryta igen!! Måste dela med mig av 2 jättebra kycklingrecept, men inte idag! Nu ska jag njuta av det som är kvar av fredagen!
 
Imorgon är det full rulle igen, men bara roliga saker. Först till Hartmans och fundera/bestämma  lite golv och kakel och sen iväg till Vasa till pappas för att fira min bror som fyller 30 år. Så blir lunch och gofika och lite kusinträff! Ska bli riktigt roligt, bara ett litet kalas, ingen stor 30-årsfest ska han ha. Sen har jag långledigt. Om jag inte hamnar i jobb av nån anledning. Skönt med ledigt nu faktiskt, hela 5 dagar :O Hemmet förfaller, så jag ska bl.a ta tag i detta och städa och fixa till lilla jul. Kliar så i fingrarna, vill plocka fram julsakerna nuuuu :P Så ska jag få besök av bästaste Nina också på onsdag! Kul!
 
Nej, nu ska jag se vad jag hittar på, lutar mot ett avsnitt Revenge. Bara det att soffan e upptagen. Börjar bli en otrevlig ovana här hos oss nuförtiden ;) Stackarn, han jobbar så hårt med vårt hus så vi ska få flytta in så fort som möjligt, så han sliter ut sig så till kvällen! Älsklingen min!<3 Idag fick jag veta att min kompis och hennes sambo ska flytta nästan granne med vårt hus!! :D Det blir bara bättre och bättre *ler*.
 
TREVLIG HELG!!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0