En liten Oravais tripp

Ja inte blev de något filmmys med ostbricka här igår kväll, för Matti åkte till grannstaden med en kompis för att lyssna på Reckless love. Sånt behövs också ibland, det var hans tur att gå ut med vänner ;) Och nu är det min tur igen hehe, hmmm Lilla jul..? :P Anyway, så hade jag en skön kväll för mig själv ändå, när T somnat. Passade på att få till mitt 3:dje och sista träningspass för denna vecka, var tvungen att provsmaka liite av ostarna, läste bloggar och kollade Så mycket bättre och ett avsnitt Revenge!  :)
 
Idag var vi bjudna till min kära bästa vän Carre och hennes familj på Me & I party. Fina kvalitetskläder för barn och vuxna. En julklapp till Ted fick det bli för vår del. En tröja med grävmaskinsprint, sååå Ted <3 Riktigt kul att se några vänner från det gamla "gänget" och lite gofika med skinkpaj och annat smått och gott! Ted kom igång med lekandet ganska fort och skrek som en stucken gås när jag skulle klä på honom! ;) Vi kommer snart igen! ;)
 
 
 
Som ni ser blir det grymt dåliga bilder med min nya kamera, så jag kommer att åka till Citymarket nånkväll här i veckan och byta eller lämna tillbaka den.
Och imorgon kör en ny arbetsvecka igång. Slutar 17 varje dag och jobbar faktiskt hela veckan denna vecka. Får se hur mycket blogga som blir av då. Skall avsluta veckan med ostbricka, glögg och film ikväll istället! Hoppas ni alla haft en skön helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0