Nu tar vi JUUUL! :)

Oj vad jag varit dålig på att blogga denna vecka. Verkligen inte haft tid. Slutat jobbet sent och haft full rulle tills sovdags. Frissabesök och 5-årskalas bl.a. Fick även ett jobberbjudande som jag har funderat mkt på och till slut bestämde jag mig för att tacka ja! Så nu kommer jag jobba så gott som  heltid (fast på 2 olika dagisar) i åtminstone tre månader framåt, men misstänker att det blir längre än så...Nya utmaningar, men skoj!! :D
 
Och nu tänkte jag bara kika in och önska God jul och Gott nytt år! Kommer säkert skriva här innan det, men man vet ju aldrig :) Nu har jag i alla fall julLEDIGT <3 Nu ska jag bara umgås med nära och kära, familj och vänner, och njuta av att vi har varann. Och god mat ;) 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0