Kompisbesök och sovrumstapeter

Igår var jag ledig, förutom julfest på jobbet på kvällen. Och idag har goa Nina varit på besök!  Blev lite julklappssökande på stan, god lunch med efterrätt (italiensk glass, vad gott!!) på Epoque, besök till bygget och tjejsnack :D Tiden gick alltför fort, hann ju inte ens med att tala om en hundradel av vad jag ville tala om hehe! EN julklapp fick jag köpt, och en fick jag köpt via nätet igår :)  Jag funderar på att köpa resten via nätet också, så enkelt ju, bara man gör det I TID.
 
Imorse hann jag även till Hartmans efter jag släppt av Ted hos farmor. Så nu har jag 2 st. sovrumstapeter att välja mellan. Resten av väggfärgerna och tapeterna har vi valt klart. Tror jag ;)
 
Brädor som fondvägg lär det bli i alla fall Smala eller breda? Tydliga eller mer diskreta? Ge gärna din åsikt :)
 
Denna...
 
 

 
...eller denna!
 
Inte så lätt att hålla det städat här inte! :P

 
Här har ni en  söt liten busunge!!! ;) Som nu sussar sött <3 Och vi kikar Bonde söker fru, älskar såna där serier!
 
Haft en riktigt bra dag! Imorgon blir det jobb, kul det med! Kram och Gonatt :)
 
 
 


Kommentarer
Sarah

Alltså e brädorna en tapet? :) Jag tycker ni ska ta riktiga brädor eller panel! :D

Svar: Joo he sku ju vaa skitsnyggt... men känns ganska enkelt sådee :)
Madde

2013-12-04 @ 21:32:09
Carre

jag tycker hande ljusare med bredare brädor :)

2013-12-07 @ 20:35:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0