Vilodagen och gråmålade väggar

Skönt med en dag utan desto mer planer än att försöka hindra hemmet från att förfalla efter jobbveckan ;) Då man kommit hem fem eller halv sex varje dag till trött, hungriga familjemedlemmar och koka mat, handla ,leka ,kramas och natta för att slutligen  pusta ut i soffan en timme eller två innan sovdags ;) Pheeew! Så då får disk, tvätt och städning helt enkelt vänta till en dag med mera tid och ork! :) Väldigt glad är ja dock för att arbetssituationen löst sig så bra! Började ju nya jobbet i måndags (må-ti), gick jättebra och jag är så glad att jag fått denna chans!

Igår var vi till Kokkola och kollade på soffor m.m. och funderade om köket igen! Jösses vad mkt energi och tankeverksamhet det krävs med inredningsplaneringen. Trodde att vi hade det mesta  på klart för länge sen, men nu har vi ändrat kök och golv minst 3 ggr :P Och ändrar man golv så får man ändra på massa annat med! Hå hå jajaaa!

Igår började jag t .o.m tveka om detta med gråmålade väggar i hall,kök, vardagsrum som sitter ihop. Vi har redan köpt färgen så det var ju inte så kul. Men efter en natts sömn och lite inspirations surfande så tror jag nog det blir bra ändå ;) Det går ju alltid att ändra om efter några år om man tröttnar!

Det är ju väldigt inne just nu iaf och väldigt fint ihop med vitt! Men jag funderar på lite bruna och beigea detaljer med för  ett lite varmare intryck! Även snyggt med lite svarta detaljer måste jag medge även om jag varit så emot svart ;) Ja, Sarah, nu får du säga "vad var det jag sa!" :P

Vad tycker ni om gråmålade väggar? Hiss eller diss?  En vägg blir mörkare grå och resten ljusare för att skapa ett djup.

 
Bilder :google

 Annars så ska vi ut i snön en stund snart jag och Ted, laga lite god middag och så ska ja förhoppningsvis få till ett (veckans första och enda) träningspass ikväll! Och imorondrar en ny arbetsvecka igång: Med lite bättre/mer vareriande arbetstider! :)

 



Kommentarer
Sarah

Va var de ja sa! ;)

2014-01-19 @ 14:22:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0