Rain rain go away...

 
God dag!
 
Hur mår ni denna regniga torsdag? Själv lider jag av en envis huvudvärk, men annars är det helt okej :) Ledig idag så kan inte klaga :)
 
Började dagen på bästa sätt med en lyxfrulle!
 
 
Carob-overnightoats med banan-jordnötsglass, hallon, blåbär, kokosflarn och torkade mullbär! <3
 
Carob-overnightoats:
 
Blanda 1 dl havregryn, 1,5 msk chiafrön, 1 dl mandelmjölk, 1 dl nat.yoghurt/grekisk yoghurt , 1 tsk agave eller honung, 2 tsk eller mer carobpulver (kakaoliknande men med en mer kolaaktig smak) på kvällen innan och ta fram på morgonen och toppa med nåt gott!
 
Banan-jordnötsglass: Mixa frysta bananslantar med en klick jordnötssmör och en svätt kokosmjölk(mandelmjölk/annan mjölk till en slät och krämig glass!
 
Har varit till T:s dagis på VASU samtal på morgonen och sedan gjorde vi ett loppisbesök Ted och jag. Han hann ju förstås laga sönder en prydnadssak så vi fick betala 2,50 för den :S Andra gången det händer. Nåja.  Fyndade faktiskt lite! En "pippi-tröja" med svarta och bruna ränder (märke Rut m.fl) och en grå t-shirt med lite paljetter till mig och ett par Me & I byxor + 2 små bilar till Ted. 

Bara att slänga i tvättmaskin och vips hade man nya kläder för inga pengar att tala om :)
 
Igår hade jag 2 vänner på kaffe-besök och ikväll ska jag försöka mig på ett Bodypump pass. Känner dock att jag har nån förkylning på G som inte vet om den ska bryta ut eller inte, bihålorna bråkar som vanligt...säkert därför jag varit så trött och har huvudvärk. Har bara blivit ett ynka träningspass i veckan nu i 2 veckor, har varit så mkt annat, men nu ska jag försöka få in 2 st denna vecka, trots att veckan snart e slut ;)
 
Denna helg ska jag försöka vila mer och göra mindre, får se om det lyckas! Ha det gött!


Kommentarer
Marja - Baka Sockerfritt

Frukosten ser jättegod ut! Hoppas huvudvärken snabbt gick över...

2014-10-11 @ 09:57:14
URL: http://bakasockerfritt.se
FRUKOSTERA

Frukosten så inte fel ut! ;)

2014-10-11 @ 21:33:20
URL: http://www.frukostera.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0