Den där bloggpausen nu igen

Hoppsan, blev visst en liten bloggpaus här ;)
 
November är en lite tröttsam månad med sitt mörker och så börjar man "stressa" inför julen och det ena med det andra! Tror knappast jag är ensam om att känna mig trött just nu, den här tiden på året?;)
 
Orken och motivationen till att göra något mer än man måste  har inte varit på topp och jag har funderat mycket över livet och drömmar på senare tid och jag har bl.a lite nya funderingar och planer med mitt bloggande :)
 
Mer än så säger jag inte just nu och jag vet ej heller hur det blir med denna blogg mera detta ÅR ;) Men jag hoppas finna tid och lust att skriva, det är trots allt en himla rolig hobby! :)
 
Ha en finfin lillajul och så hörs vi SNART!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0