Lördagen som bara susar iväg!

Hej hopp! Helgen här återigen. Skönt skönt :) Tar det ganska lugnt denna helg.
Igår jobb, helghandlande, snabbmiddag och lite lösgodis med sambon i soffan <3
 
 
 
Laxpytt (lax, frysta grönsaker. salt, citronpeppar, soja) med räkor, kokosris (koka riset i kokosmjölk, nam!), sweet chilisås och kiwi för lite sötma och dekoration.
 

Lakrits och choklaaad <3
 
Idag blev det Body pump kl. 10.00 och därefter dusch, lunch och lägga Ted att sova. Sen har jag suttit telefon en bra stund så nu e det nog dags att ta tag i dagen! Ted ska till sin kusin och leka ett par timmar ikväll så då ska jag och Matti ha lite kvalitetstid på café eller vad vi hittar på :)
 
Men först ska jag göra Pulled chicken  som vi ska njuta av sen ikväll till en film!!! Och ett glas rött :) Vad gör NI denna lördag?
KRAM!
 
 
Ted tycker också om film, vilket är ganska skönt för mamma ibland ;) Pippi Långstrump är den nya favoriten! Det tycker även jag är skoj att titta på tills. med honom :) Nostalgitripp! Var nog mitt favoritprogram som barn :) Nu har vi köpt en ny tv dessutom (smart - tv), onödigt tyckte jag, menmen...vi har en köpare till det gamla så!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0