Saturday-Hairday

God kväll!
 
I dag har hela lilla familjen varit i Kvevlax sen nån gång efter 14. Sarah och jag fixade löshår på varann och farsorna såg efter barnen! Vi gjorde tejp-förlängning. Fort gick det och blev riktigt bra, jag var lite osäker på mitt färgval, men det blev riktigt fint faktiskt :) Ska klicka hem lite extra tejp ifall nån slinga får för sig att falla av:) Kanske inte så smart att göra hårförlängning just nu är det råkar vara huvudlöss "epidemi" på alla dagisar och skolor här i stan...*ryser*. Och jag jobbar på dagis som ni kanske vet vid det här laget.
 
 
Så blev vi bjudna på hemlagad pizza och kaffe x 2 ;) Mumma! Och småpojkarna som är i samma ålder lekte så snällt.  Jag försökte med allt, prata,prata, sjunga sånger, titta på youtube-videor på Ipaden m.m, för att Ted inte skulle Somna i bilen innan vi kom hem, men i Nykarleby somnade han ;) Vaknade och var sur och tvär då vi kom hem, precis som jag visste, men efter en flaska mjölk slocknade han igen :) Så jag oroade mig i onödan ;)
 
Imorgon blir det mysdag för hela slanten! 
 
Nu ska jag läsa ikapp lite bloggar och kika med ett öga på 50 first dates, som jag dock sett säkert fem ggr förr, riktig feel-good film! 21 jump street , som vi såg igår kväll var rikitgt rolig, vi skrattade högt flera ggr och det var även så att man fick sitta med skämskudde i famnen...;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0