Mitt-i-veckan-update

 
 
 
Hej hallåå, onsdagskväll redan! Här "sitter" vi nu i soffan framför barnkanalen jag och Ted med en enkel men god vardagsmiddag i magen! Kycklingcurrygryta med kokosmjölk, blomkålspuré och wokade grönsaker och fetaost med soltorkade tomater! Matlagningen är inte så vidare kul just nu ;) Går i perioder med receptprovande och delikatesser, men nu är det en förhoppningsvis kort off-period och blir bara nåt snabbt ihopsläng då det är så mkt annat man ska hinna med! Men huvudsaken man blir mätt och attt det smakar! :) Vad brukar ni slänga ihop när  det ska gå snabbt men vara gott?:) Köttfärssås, kyckling eller taco blir det ganska ofta här hos oss ;)
 
Igår däremot blev det så lyxigt som en gratis middag med arbetskompisarna på Mango House här i Jeppis! Riktigt snyggt var det där, bra service och god mat!! Vi var alla super proppmätta och nästan rullade fram då vi var klara ;) Jag åt stekta nudlar med kyckling och räkor och friterad banan med vaniljglass och chokladsås till efterrätt! :)
 
I helgen ska vi troligtvis åka till Kvevlax och jag och Sarah ska fixa löshåren på varann! Hoppas det blir brat!! :D
Så jag får vara fin i håret därpå följande helg då vi ska ända till Närpes på 30-årsfest och kanske utgång med! :)
 
Nej, nu hör jag bara "mamma leka biiilbaaana",så jag får väl offra mig! ;) Hej så länge!
 
 

Mitt allt <3
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0