Äntligen fredag-nedvarvning och filmkväll!

Freeedag! Woop woop!
 
Fredagsfeelis, åh vad skönt med helg! :) Svärmor erbjöd sig att hämta Ted från dagis idag och så fick han vara hemma hos henne och leka med kusin Agnes ända till halv sju :) Så jag passade på att göra några korta ärenden som tanka bil, posten och handla lite smått och sen har jag bara varit hemma och bara njutit av lugnet och varvat ner efter jobbveckan, kaffe och banana-scramble, läst bloggar och diskat och plockat lite. Men jättemysigt när lilla älsklingen kom hem <3 Saknar honom så fort! Det är väl vad som kallas moderskärlek.
 
 
Nu sussar han så sött och här ska det bli fredagsfilm med den andra mannen i mitt liv : ) Lite frukt, salta nötter, mörk choklad och Clippers goda citronte som tilltugg, blev ingen ordentlig middag ikväll, då Ted ändå åt hos sin farmor och jag är lite trött, men nog överlever jag kvällen ändå. Matti får gårdagens taco-rester :)
 
 
Vi ska kika denna film 21 jump street. Sökte trailers 2013 på youtube och fastnade för 22 jump street, men då jag letade efter den på swefilmer, så fanns den ej, men den är säkert en uppföljare till 21 ! :)
 
 
 
Denna såg vi förra helgen och den var riktigt riktigt bra och spännande! Se den :)
 
Imorgon blir det som sagt löshårsisättning hos Sarah! Trevlig helg till er alla!!!
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0