Detta är vad jag kallar film!!

 
Filmen Prisoners började jag se igår kväll och fortsatte med den under frukosten idag...och när Ted somnat. Jag är hemma idag. Så spännande från början till slut! Dock får man försöka tänka till lite själv eftersom den slutade lite sisådäär, ska inte skriva ut några spoilers ;) Så jag har en del att klura ut, kan inte släppa den! Finns att kolla på Swefilmer t.ex! Swefilmer måste vara nåt av de bästa påhitten på senare tid, hyr aldrig filmer numera :) Ibland funderar man om det kan vara lagligt för de som upprätthåller sidan! Meen man klagar ju inte!
 
Nu dricker jag en kopp kaffe för att kvickna till, få se om jag insjuknar nu istället då Ted äntligen börjar bli frisk, känt mig så trött trots ordentligt med sömn de senaste dagarna! Peppar peppar, tempen visade iofs 37,5 idag (Ted)....han har fått antibiotika och allt, men seeeg sort dethär. Förkylningen mkt bättre och hans matlust börjar komma tillbaka dock. Skönt! Men har hört att många har varit sjuka i upp till t.o.m 10 dagar nu, så det är väl nåt som "går". Dag 9 idag!!!
 
Och nu ska jag baka en nyttig kaka till kvällsmys ;) Chokladmoussekaka med jordnötssmör....hur låter det? ;) Och nämnde jag att den var nyttig? ;) Recept kommer upp senare om den blir lyckad! Det här med nyttigt bakande är så himla kul tycker jag! Väääldigt sällan jag bakar onyttigheter. Så onödigt när det finns så mkt annat som är gott och dessutom bra för dig!
n
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0