I väntan på helg och ledighet + kvällens tabatapass

Halloj!
 
Ojoj, nu börjar det kännas att veckan börjar närma sig sitt slut, trött efter jobbvecka, tidiga morgnar och att vara "ensamstående" förälder :P Med det sista menar jag ju förstås att jag är tvungen att sköta vår 1,5-åring och de flesta hushållsysslor själv så länge Matti bygger vårt nya hus från morgon till kväll. I veckorna åtminstone.! :) Men det är det värt!
 
Idag har jag varit på VASU samtal vid Teds dagis, efter jobbet. Allt går bara bra, han trivs så bra på dagis och så härlig personal :) Såå skönt! Kunde inte få det bättre. Dock har han klöst och knipit några barn så de börjat blöda..han klöser och kniper mig och Matti med ibland, det måste vi få bort!
 
Nu har vi ätit middag (rester från igår) och jag försöker knåpa ihop en inköpslista då jag ska helghandla imorgon. Farmor hämtar Ted så jag får strosa på i lugn och ro! Lyxigt ;) Hoppas hinna pröva några nya recept från min stora hög/ lista i helgen.
 
Imorgon e det fredag = HEEEELG!  Jag har ännu inga direkta planer tänkte besöka Blossom (favoritaffär!) outlet på lördag, REA på juliga saker! Tipstips! Sen skulle jag vilja träffa lite folk också. Får se vad som händer! Skönt med lite lugnare dagar åtminstone!
 
Nu måste jag tydligen bygga lego en stund, börjar bli panik här nu ;) Tänkte träna när T somnat om det finns nån energi kvar...Försöker få till 3 träningspass i veckan, tisdag, torsdag och söndag! Sen kolla Blacklist kl. 22 från tv3, sååå spännande serie, börja kolla om ni inte redan gjort det!
 
Update: Detta träningspass blev det ikväll, tabataintervaller. Tungt, verkligen. Den allra bästa träningen! Och det BÄSTA är att 20 minuter räcker gott och väl. Ordentlig pulshöjare och samtidigt bygger man muskler :)I like!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0