#fredagsburgare #trorjaggårochläggermigsnart

Ahhh. Äntligen helg! Sov ca 4 timmar inatt så nu hälsar jag bara trevlig fredagskväll och kryper ner i soffan med min älskling.Snart.Om jag inte somnar under nattandet av Ted. Tidig kväller blir det hur som helst, så får man vara pigg imorgon istället :)
 
En mycket god fredagsmiddag fick jag till ändå. Med inspiration från Matplatsen gjorde jag stora hamburgare utan bröd. Slängde i ett ägg, en skvätt barbecuesås, salt och peppar i ett paket köttfärs och stekte. Busenkelt och gott! Alla 3 gillade :) Vi vuxna åt dem serverade på salladsbädd med tomater, vitlöksmajonnäs, en skiva brieost och stekt bacon. Till detta ugnsstekt sötpotatis. Ted åt endast biff med sötpotatis och tomat, helnöjd var han!
 
Ursäkta dåliga och suddiga bilder. Behöver lite övning ;) Och TID :P
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0