Världens typ sämsta raggningsreplik

...måste vara "vad är klockan"? Vilken jag fick uppleva idag på Prisma. Bara liite genomskinligt! ;) Och nej , jag är inte dum och naiv (inte i detta fall åtminstone ;) ) och tror att nån var intresserad fast de egentligen verkligen behövde veta vad klockan var där och då. För sen fick jag höra än det ena och det andra, han var från Sverige, hade bott i Norge, arbetade med något whatever, stank (faktiskt) och på några röda hade han tagit reda på var jag jobbar, var jag studerat och att jag har facebook! Omg, vad hände?! Mitt namn dock var jag smart nog att hålla för mig själv och när han ville ha "min facebook", som han uttryckte det så nobbade jag med "Nej, jag har familj och så..." :P Nä,men usch, var en riktigt sliskig en!  Kring 40 år dessutom. Långt hår. Inte snygg. Luktade illa. Pinsamt dåligt sätt att fånga min uppmärksamhet. BIG NO NO med andra ord även om jag varit singel ;)
 
 
 
Annars så har jag jobbat och så var jag och Matti på grötfest till Ted dagis idag! Imorgon helg, blir väl att gå och kika på lucian med Ted, vill gärna ha sällskap :) För jag är nämligen gräsänka från fredag till söndag! Så man får väldans gärna höra av sig om man vill under hela helgen :)
 
Nu ska jag skriva klart julkorten i sisa minuten som vanligt! KRAM!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0