Den första december

Hej svejs!
 
Hade en så himla trevlig kväll igår!! Jag pratade så mkt att jag blev hes igen haha. Och att fota hann jag inte ens tänka på :P Kom hem kl 02. Idag är jag dock lite smått trött och måste erkänna att en huvudvärkstablett slank ner också! Men det var det värt :) Nu (eller fr.o.m) imorgon kanske hehe) har man ny energi igen att ta itu med vardagen!
 
I förmiddags tog vi en tur till bygget i det hemska snöovädret. Kaaalllt! Nu har vi takplåten på, gjutit golvet och börjat lägga panel på ytterväggarna. Kommer ju att rappas resten. Är ju ett stenhus med trä"detaljer" som vi bygger. Det har påbörjats ett parhusbygge bredvid nu också, så blir ju kul att det kommer ännu mera grannar :)
 
 
 
Ted lekte i snön. Kan nån tala om för mig hur man får en 1-åring att låta en lägga på vantarna?! Köld och kall snö hjälper tydligen inte ens. Vi har riktigt stora bråk om detta varje gång vi går ut. Blir galen :P
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0