Tuesday and stuff

 
Kycklinggryta med kokosmjölk och sötpotatis. Ja, det blev dagens middag det. Nyttigt, gott och enkelt, precis som jag vill ha det och hela familjen åt med god aptit. Precis som jag vill ha det ;) Inspirationen kommer från Emmas paleo.  Ikväll är jag lat och länkar till receptet;) -------> Klick!Jag använde dock frysta wokgrönsaker istället för squash.
 
Idag har vi varit ute hela förmiddagen i det soliga vädret. Bäst att ta vara på det så länge det varar! En barnvagnspromenad och ett stopp vid en lekpark på hemvägen. Bakat tunnbröd och lagat mat. Och nu ikväll har jag varit på en föreläsning från jobbet. Hade hela dagen sett fram emot den nya säsongen av Svenska hollywoodfruar men det var tydligen inte denna tisdag det skulle börja :S Nåväl, får kolla på mat-Tina då istället ;)
 
Imorgon jobbdag för omväxlings skull :) Nighty night :)
 
 
Jag och min lilla busunge <3 Det är guld värt att vi får spendera så mycket tid tillsammans just nu :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0