Sjukling och Ikea

Hej hej! Idag är jag hemma och sköter en liten sjukling. Ted har feber idag, tråkigt men vad kan man! Hoppas det går över snaaart! Hade ingen som kunde sköta honom idag så jag fick vara borta från jobbet, känns alltid lite jobbigt, som att man lämnar dem i sticket. Men som sagt, inte mycket att göra åt! Ikväll hinner jag dock på personalmötet då Matti kommer hem. Måste även hämta min bil från service. Det är som om det är mycket just nu :) Passar på att tvätta kläder och annat "kul" mellan varven. Och tänkte även prova på att baka lchf-kanelbullar när Ted somnat! :)
 
Igår reserverade vi matbord, soffa och ny säng åt Ted :) Och på lördag ska vi åka till Ikea i Kuopio. Åker med buss faktiskt ;) Stadens anställda fick åka för 20 euro per person! Och ta med en vän :) Så vi tyckte vi skulle passa på. Så billigt! Finns även ett stort shoppingcenter där bredvid, om nu tid finns till det!
 
Tänkte kika på bl.a nattduksbord, byrå, barstolar, vitrinskåp och klädskåp. Med meeera!
 
Jag tycker den här Hemnes-serien är så fin! Inte så originellt kanske, men snyggt och prisvärt :)
 
 
Bilder lånade från Ikea.fi
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0