Välkommen till min nya blogg!

Jag har verkligen saknat att blogga och fick inte tanken på att starta en ny blogg ur huvudet!  Såå här e jag igen! Hoppas någon vill läsa! Den här gången ska jag inte sluta ;)
 
Vad har hänt sen sist då? Jo, en hel del faktiskt. Ted är nu 1,5 år och går på dagis medan jag jobbar 3-5 dagar (varierar) i veckan som barnskötare och barnträdgårdslärare på ett annat dagis här i stan. Vi har också börjat bygga hus och hoppas på att få flytta in innan sommaren. Jag längtar så himla mycket, kommer att bli helt underbart med ett eget hem och gård och läget kunde inte vara bättre!
 
Så allt är på topp alltså, trots att tiden och orken inte räcker till allt man skulle vilja just nu. Men detta är en mer hektisk tid i livet och det kommer lugna ner sig efter en tid :)
 
Idag har vi haft gäster, mamma, pappa och min bror, och så har jag köpt en ny digikamera så jag ska kunna blogga ordentligt, då den förra gett upp. Nu ikväll ska vi bara ta det lugnt och kolla några avsnitt Revenge och imorgon blir det att fira far i huset :)
 
Kramis


Kommentarer
Sarah

Äntligen! :) Så man har lite koll på vad ni sysslar med där långt borta.. ;)

2013-11-09 @ 20:53:27
URL: http://saaraahblog.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0