Lördagsnjutning

 
Hej på er!
 
Lite piggare idag, gick och lade mig efter Idol igår kväll. Tycker bara att fel personer åker ut hela tiden, tråkigt! Sandra var ju helt klart bäst igår och hon åkte ut! Och Gabriel som var min favorit!!! Han borde vunnit hela alltihopa. Men men, man kan ju inte alltid få som man vill! Men jag undrar nog verkligen vem som tar hem vinsten!
 
Denna lördag startade som vanligt med gofrukost. Ägg, bacon och rostat lågkolhydratsbröd med jordnötssmör och banan och kaffe såklart!
 
 
Sen ställde jag mig i denna kön.
Nej, Idol har inte kommit till Jeppis. Inte gick jag på nattklubb i förmiddags heller. Det vara bara rea på Blossoms outlet ;) "Dörrvakten" och flera i kön och några bekanta jag stötte på var alla förbluffade över hur mkt folk som kommit! Jag köade en halvtimme och frös nästan ihjäl på köpet. Dessutom köpte jag inget för det var omöjligt att titta och fundera i den där trängseln. Fryser fortfarande, brrr!
 
Väl hemma kurrade magen igen och det var dags för lunch. En jättegod kycklinggratäng blev det idag. Recept kommer! :)
 
Nu sover lillen och jag laddar batterierna :) Behöver ännu en god natts sömn för att bli helt återställd tror jag!
 
Så blir lugna puckar resten av dagen och kvällen, tror vi ska ta en promenix i alla fall och ikväll väntar ostbricka, glögg, film och mys! <3 Imorgon ska vi fara till Oravais på Me & I party,  fika och socialt umgänge! :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0