Lördag - ut åpåå :)

God fortsättning everyone!
 
Rullar ni fram ännu? ;) Äntligen en dag utan matbjudningar!;) Även om det varit trevligt att träffa allihopa ! I går var det vårt årliga jul-get-together med klasskompisarna från BI. Fem st är vi som brukar träffas, kul! :) Blev sen middag vid O´learys. Gött! Blev en quesadilla med BBQ pulled pork med lite dippsåser och ett glas rött för min del :) Rekommenderar! Dock är jag typ allergisk eller nåt mot avocado, men tänkte pröva lite guacamole. Hmm. Fick ligga och vrida mig i magsmärtor resten av kvällen hemma i sängen :( Så ALDRIG mer avocado! Synd det som e så nyttigt.
 

 
Idag har vi varit i lekparken och luftat oss lite jag och Ted medan pappa var vid bygget, en lång sovmorgon fick jag också (kl 10!!). Ikväll ska vi ha en kväll på tumanhand Matti och jag och Ted ska sov hos farmor inatt :) Får se vad vi hittar på ;) Full rulle varje dag här! ;) Men sen blir det 2dagar vila innan nyårsafton. Då ska jag jobba på dan, så får vi se sen!  Nu ska vi börja ställa oss iväg till farmor. KRAM
 
 
 
 
Madde 28 år.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0